ACTUEEL
  • 23 september 2017
    Er is op dit moment een grote hype rondom de 23e September 2017 die viraal gaat via de sociale media. In dit artikel heb ik naar de bijbelse achtergronden gekeken van deze zaak.
  • Zendingsreisen Saba en Kosovo
    In Maart was ik in Maleisie met mijn vriend Jaap Houweling en in April was ik met de studenten van de Kingdom Life College in Kosovo. Zie hier een kort verslag van deze reizen.
  • Familie Nieuws - Een prachtige aanwinst!
    Familie nieuws - Onze nieuwste aanwinst Vorige keer vertelden we al dat vier van onze vijf kinderen bezig zijn met het maken van een CD. Jozua speelt in Het Vreemdelinge Collectief...
AGENDA

Wonderen

We hebben een levende God en Hij bewijst zichzelf als we het Hem vragen. Ik weet ook wel dat we ze soms niet zien en er zijn ook nog genoeg vragen die onbeantwoord blijven. Maar ik verheug me in elk wonder. Sommigen heb ik met eigen ogen zien gebeuren. Helemaal mooi is het als je zelf een instrument in Gods hand mag zijn door voor iemand te bidden en dan God ziet doet wat Hij alleen kan doen. 

Alle eer voor de God die deze dingen doet en Zichzelf zo aan ons bewijst.

https://youtu.be/uldf3z1i3vQ

Gaatje in hart genezen

Toen ik op 22 juli sprak in “Casa di Ressurrection” op Bonaire van mijn geliefde vriend en voorganger Ramiro Richards, had ik het voorrecht om te mogen bidden voor Jemy. Jemy van vier jaar had een gaatje tussen twee hartkamers, waardoor ze vaak ziek en zwak was. Ze zou een paar dagen later naar Nederland vliegen om geopereerd te worden. Hier volgt het getuigenis van wat God voor haar deed, geschreven door haar vader Clemens.

Een nieuwe maag

Joke uit Hillegom had geen maag meer. Deze was vanwege kanker in 1997 verwijderd, samen met een stuk van de dikke darm en haar milt. Lees hieronder het bijzondere getuigenis van het wonder dat God voor haar deed.

Doof oor geopend

Alex uit Woerden was doof aan zijn linkeroor. Op zondagmorgen 13 juli werd het oor van Alex geopend in de Powerkerk in Lingschoten toen er voor hem werd gebeden. Lees hieronder het enthousiaste getuigenis van Alex zelf

Reuk weer teruggekregen

Marijke uit Katwijk kreeg haar reuk weer terug. Lees hier het wonder dat God in haar hart deed en daarna ook in haar lichaam.

Genezen van aids

David Terute hoorde mij 20 jaar geleden (1991) spreken. Hij was stervende aan Aids. In zijn dorp was zijn grafkist al besteld. Ik vertelde hem dat het loon van de zonde de dood is, maar de genade van God, eeuwig leven. David bekeerde zich en geloofde het evangelie. Hij werd genezen en is nu voorganger van zes gemeenten in Oeganda.

Lamme vrouw loopt weer

We bezochten Besmate (in het midden), een nicht van Vjollca, (rechts) met Rrezarte onze vertaalster (links). Drie jaar eerder heb ik haar ook mogen bezoeken. Ze was verlamd en had zeven jaar niet kunnen lopen. Ook had ze zelfmoordneigingen en was ze erg depressief. We hebben destijds met haar gebeden maar eerlijk gezegd, vroeg ik mij toen af hoe het verder met haar moest.

Man bevrijd van zelfmoord

Het was in de zomer van 2010 dat ik met een team naar Zuid-India ging voor een campagne. Het was meen ik op de tweede dag dat deze man naar voren kwam. Hij was al jaren lang buitengewoon depressief en leed aan ernstige zelfmoordneigingen.
Naar het archief
1 2